Mina 4.52

4.8 star(s) from 57 votes
הגליל 16
Nazareth, 16000
Israel

About Mina

Mina Mina is a well known place listed as Restaurant/cafe in Nazareth , Restaurant in Nazareth ,

Contact Details & Working Hours

Details

אחרי שנים ארוכות שבהן שלטה עכו לבדה בנישת פירות הים בצפון, הנה קמה לה עמיתה, קוראים לה "מינא" והיא פרי חזונו של נאדר דיב, עכואי במקור ועורך דין במקצועו, שהעביר כמה שנים מחייו בבלגיה. מסעדת "מינא" (נמל ימי בערבית), שנפתחה לאחרונה בנצרת, היא מסעדת פירות ים מודרנית אך לא רק. מסעדת "מינא" משחזרת את המנות המיוחדות של מסעדת מונטה קרלו האגדית מעכו שנוסדה על ידי אביו של נאדר בשנות ה- 70' ואשר הכתיבה, במידה ניכרת, את הסגנון הקולינרי של עיר הנמל עכו.
כמו כן, המסעדה מציעה מנות מיוחדות וייחודיות, שמשלבות בין פירות ים לבשרים, בין מזרח תיכון לאירופה, בין ירקות בלדי ותבליני הארץ למתכונים אירופאים.
המסעדה מעוצבת בסגנון נקי ומוקפד. יש בה שתי קומות עם 60 מקומות ישיבה.

بعد سنوات طويلة من تربّع مدينة عكا على عرش أطباق المأكولات البحرية، ها هو مطعم "مينا" في الناصرة يدخل عالم المأكولات البحرية من أوسع أبوابه.
مطعم "مينا" هو نتاج لرؤية المحامي نادر ديب، عكّاوي المنشأ الذي كان قد قضى بضعة سنوات من حياته في بلجيكا. مطعم "مينا"، الذي افتتح مؤخراً في الناصرة هو ليس مطعماً حديثاً وعصرياً للمأكولات البحرية فحسب، وإنما يُعيد إليكم أشهر الوجبات المميزة التي اشتهر بها مطعم مونتي كارلو الأسطوري في عكا، الذي أسّسه والد المحامي ديب في سنوات اﻟ - 70 ، والذي كانت له الباع الطولى في تحديد أسلوب ونمط فن الطّهي والمأكولات الخاصة بمدينة عكا.
كذلك يقدّم المطعم وجبات مميّزة وخاصة تجمع بين فواكه البحر واللحوم، بين الشرق الأوسط وأوروبا ، بين الخضروات البلدية والبهارات المحلية وبين أشهر الوصفات الأوروبية .

المطعم مصمّم بأسلوب عصري وجذّاب ويُضفي أجواء مريحة. وهو يضمّ طابقين ويتسع ﻟ - 60 مقعداً.