فروش و اجاره املاک و مستغلات در آنتالیا 2.35

Liman , 31 sok , liman palace inşaat
Antalya, 07070
Turkey

About فروش و اجاره املاک و مستغلات در آنتالیا

فروش و اجاره املاک و مستغلات در آنتالیا فروش و اجاره املاک و مستغلات در آنتالیا is a well known place listed as Real Estate in Antalya ,

Contact Details & Working Hours

Details


شرکت اکچو با کادری مجرب یکی‌ از شرکتهای پیشرو در بخش ملک و مستغلات در ترکیه می‌‌باشد، و به شما مشتریان عزیز در دفتر مرکزی آنتالیا آماده خدمت رسانی می‌‌باشد .شما می‌‌توانید از سایت اینترنتی بین المللی ما در زمینهٔ سرمایه گذاری و خرید مستغلات تجاری، آپارتمان، ویلا، زمین اطلاعات مورد نیازتان را بدست آورید .

شرکت اکچو دارای شش سال سابقه کار در زمینهٔ مستغلات می‌‌باشد. کلیهٔ مراحل خرید و فروش خدمات بعد از فروش آعم از حقوقی و غیره ... را ارائه می‌‌دهد.

آنتالیا با طبیعتی سرسبز و زیبا و ساحل و پلاژی نادر در دنیا و شهری با قدمت تاریخی کهن که در دل خود پارکهای مثل گل آبشارهای خروشان و ساختمانهای مدرن شیک و بناهای تاریخی با شکوه‌ در خود جای داده است. توصیهٔ ما زندگی‌ و یا گذراندن تعطیلاتی به یاد ماندنی در این شهر ساحلی زیبا .

هدف و شعار ما انجام فعالیت اقتصادی و مشاوره در هر زمینه با شفافیت و اعتماد متقابل با تکیه بر تجربی که داریم.
با خرید خانه در ترکیه در مرحله اول با ارائه مدارک لازم میتوانید اقامت یک ساله درخواست کنید.و در سال‌های بعد به تمدید اقامت خود بپردازید.طبق آخرین تغییرات در قانون اقامت، وزارت کشور ترکیه به شهروندان ایرانی هم اجازهٔ اقامت دراز مدت داد. بعداز خرید خانه یا آپارتمان با ارایه مدارک و طی‌ مراحل قانونی میتوان صاحب اقامت ترکیه شد . لازم به ذکر است که این اقامت شامل اجازه کار نمیشود . اجازه کار در ترکیه شرایط و مراحل خاص خود را دارا میباشد.

OTHER PLACES NEAR فروش و اجاره املاک و مستغلات در آنتالیا

Show more »